Zwrot i wymiana

ZWROT TOWARU

Czas na zwrot: 14 dni

Jak zwrócić towar:

  1. wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki, którą otrzymałeś. Jest on również dostępny tu:


WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Mariaszyje
Karolinki 1
44-100 Gliwice

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY – ZWROT TOWARU *

Ja niżej podpisana/y ……………………………………………………….(imię i nazwisko konsumenta), informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Towarów:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Data złożenia zamówienia:
e-mail:
telefon:
adres:

 

Data i czytelny podpis

………………………………………..

 

*formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.

 

  1. spakuj produkt, który chcesz zwrócić
  2. znajdź fakturę
  3. formularz wraz z fakturą umieść w paczce
  4. paczkę wyślij pod adres:
    mariaszyje
    ul. Karolinki 1
    44-100 Gliwice

Po otrzymaniu paczki, niezwłocznie zwrócimy Ci koszty zakupu.

Koszty zakupu towaru wraz z najniższymi kosztami dostawy w sklepie zwrócimy tą samą metodą płatności, jaka była wybrana przy składaniu zamówienia. Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki towaru.

Jeśli nie pasuje Ci rozmiar i chcesz wymienić towar, złóż ponowne zamówienie. Produkt, który nie pasuje odeślij jako zwrot.

 

REKLAMACJA

Jak reklamować:

  1. Wyślij do nas maila , opisując konkretnie wadę towaru , w miarę możliwości załączając zdjęcia obrazujące stwierdzoną wadę. Określ jednocześnie swoje roszczenie związane z tą reklamacją.
  2. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą i ustalimy wspólnie konieczność oraz sposób dostarczenia towaru.
  3. Gdy tak ustalimy, prześlij do nas wadliwy towar na adres:
    mariaszyje
    ul. Karolinki 1
    44-100 Gliwice
    opisz ze to reklamacja
  4. Po otrzymaniu wadliwego (prosimy o przesyłanie wypranych rzeczy) towaru sprawdzimy co z nim jest nie tak. Po rozeznaniu, skontaktujemy się z Tobą i zdecydujemy co zrobimy z reklamacją, czy naprawimy towar, czy wymienimy na nowy, czy zwrócimy Ci pieniądze częściowo lub w całości.
  5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru.